Diep in het, het verandert Shanti Kena borstkanker stadium 3B

http://lingshenyao.xyz/2018/05/

Diep in het, het verandert Shanti Kena borstkanker stadium 3B

 

Niemand wil borstkanker hebben. Mange mennesker kan ikke acceptere en dokters diagnosticeren som siger bij de har brystkreft. De meeste mensen worden bang als artsen diagnoses stellen. Dat is wat Shanti Rosa Persada, een vrouw die worstelt met kanker in haar. "" Ik weet het niet en realiseer me niet dat ik borstkanker heb. Ik zal nooit de datum van 12 maart 2010 vergeten, omdat artsen mij in die tijd diagnosticeren met kanker, "zei de vrouw die deze Lovepink Indonesia-community oprichtte, tijdens het bijwonen van de lancering van de BSE-campagne in het stadhuis van Jakarta, Jl. Terwijl Merdeka Selatan No.8, Centraal Jakarta, donderdag (3/4/2014). Borstkanker heeft geen typische symptomen zoals andere ziekten. Het belangrijkste symptoom van deze ziekte is een knobbel. Veel mensen onderschatten de bult, dus toen ze bij de dokter incheckten is de toestand van de kanker al ernstig en laat. "" Oorspronkelijk naar de dokter gekomen omdat ik voel dat er een stoornis in mijn rechterborst is. Haar huid was veranderd als een sinaasappelschil, haar tepels waren naar binnen gegaan. Dus toen ik mezelf controleerde, was de dokter erg laat en stapte in fase 3B, "" zei Shanti. Shanti was aanvankelijk erg verrast door de diagnose van de arts. Hij had tijd om na te denken over hoe zijn leven later zou zijn. Men fordi han ikke ville være sent igen, han straks holdt en familiemøde for op løse dette problem. Han har også besluttet bij konsultere med legen om hvilke skritt han skal ta. "" Niet lang na de diagnose besefte ik dat ik de dokter moest vragen wat ik moest doen. De dokter legde uit dat ik moest worden biopten om uit te zoeken wat voor soort kanker er was en kreeg te horen dat ik chemotherapie moest nemen. Ik heb chemotherapie 6 keer en her2-therapie 14 keer uitgevoerd, "zei Shanti. Terwijl Shanti wordt behandeld met een vrouw genaamd Madelia Mutia, die ook wordt behandeld voor borstkanker. Omdat hij het gevoel had iemand te hebben die hetzelfde lot beschouwde, wilde Shanti graag worden behandeld omdat hij niet alleen was. Samen met Madelia, die nu zijn vriend is, richtte hij ook de Lovepink Indonesia-gemeenschap op die kankerpatiënten helpt een kritieke periode door te brengen tijdens de behandeling. Shanti bewijst dat zijn behandeling zijn activiteiten niet belemmert. Hij wordt elke donderdag onderworpen aan chemotherapie, terwijl hij op doordeweekse dagen nog steeds als bedrijfsleider nieuwe directeur in een privébedrijf is. In de marge van zijn activiteiten nam hij de tijd om zich te wijden aan het werken voor Lovepink door patiënten te bezoeken die getroffen waren door borstkanker. Hij besefte dat veel borstkankerpatiënten niet zo veel geluk hebben. Han forventer sterkt bij regjeringen betaler oppmerksomhet til brystkreftpatienter, og sørger for bij enhver brystkreft patient kan få god behandling.

 

(omhoog / vta)

 

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Pengrajin Tas Kulit di Garut Jawa Barat

Kopi Putih Itu Tidak Ada